anderhalve week later - Reisverslag uit Elda, Spanje van Harrie Loonen - WaarBenJij.nu anderhalve week later - Reisverslag uit Elda, Spanje van Harrie Loonen - WaarBenJij.nu

anderhalve week later

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Harrie

29 Maart 2015 | Spanje, Elda

Ondertussen zijn we anderhalve week verder. Jan is ook al weer anderhalve week thuis en hij maakt het redelijk.

Harrie gaat proberen de tocht weer voort te zetten.

Hier volgen nog enkele foto’s van zijn eerste week. Zoals je kunt zien is hij door een sinaasappelgebied getrokken. En heeft hij dat aan het eind van de week achter zich gelaten waarbij hij een route gevolgd heeft waarbij hij meer moest klimmen dan dat hij kon lopen. Ik heb me laten vertellen dat de voetpaden op de foto’s er beter uitzien dan dat ze in werkelijkheid zijn.

• 01 April 2015 - 15:08

Barteltjes:

Veel succes gewenst, Harrie

• 29 April 2015 - 11:46

Martin En Nel Pijl (Veldhoven):

Wie schets onze verbazing dat wij op 25 april bij een stop bij Gaucin tussen Jimena de la Frontera en Ubrique in Spanje om te genieten van het uitzicht een foto mochten maken van een passerende wandelaar. Dit was Harrie Loonen die wandelt van Valencia naar Tarifa. Behalve de foto hebben wij meer dan een uur staan praten, verbazingwekkend hoeveel interessante raakvlakken een Nederlandse gepensioneerde chemisch control specialist en een (bijna)gepensioneerde boer uit Breda hebben. Helaas moesten wij allen verder, wij naar ons hotel in de bergen en Harrie op zijn voettocht naar het zuiden. Wij verblijven nog een paar maanden vlakbij Tarifa, dus misschien komen wij Harrie nog wel tegen.
    Harrie veel sterkte bij de rest van de tocht. Het was zeer aangenaam.
    Groeten en stuur eventueel een mail.
    Martin en Nel Pijl