Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Harrie Loonen - WaarBenJij.nu Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Harrie Loonen - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostela

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Harrie

11 Juni 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Op 5 mei was Harrie nog in Sevillia, precies een maand later, op 5 juni heeft hij Santiago de Compostela bereikt. Vlak voor Santiago de Compostela kwam hij langs de plek waar in 2013 een hogesnelheidstrein ontspoord is. Dit laat je niet koud.
In Santiago de Compostela heeft hij een bewijs opgehaald dat hij de plaats ook daadwerkelijk bereikt heeft. Waarna heeft hij een kop koffie heeft gedronken in de Nederlandse huiskamer.
De weg gaat verder. Na de koffie is Harrie weer verder getrokken richting Fisterra.

Voor iedereen die wat meer weet van de caminos. Hij heeft de Mozarabische camino in 10 dagen afgelegd.
Zijn conditie is duidelijk in orde en zijn voet is weer genezen. Daar was een blaar en later een wondje op gekomen dat moeite had met genezen door al dat lopen. Nu is het slechts een litteken.
Binnenkort komt er nog een serie foto’s zodat we allemaal kunnen genieten van de prachtige routes die Harrie loopt.

• 11 Juni 2015 - 14:46

Anja Jansen:

Hallo Harrie, fijn dat het lopen voorspoedig gaat. Kijk vooruit en lopen maar!! Groetjes uit Dongen

• 11 Juni 2015 - 15:54

De Barteltjes:

Hallo Harrie, goed van jou.
    Je hebt de groeten van ooms en tantes en Jan Maas.
    Ze volgen je op de voet.